poniedziałek, 1 grudnia 2014

Niedziela dla włosów (15) - miód pod olej.

Hej!

1. Olejowanie

  Na 3 godziny przed myciem na zwilżone włosy nałożyłam najpierw mieszankę maski Kallos, Crema al Latte z połową łyżeczki miodu. To mój drugi test tego humektantu w takiej roli, ale zapowiada się obiecująco.

2.Mycie
  Skalp umyłam szamponem Alttera, z pszenicą i morelą. Długość za pierwszym razem maską Sericall, Crema al Late, a za drugim maską BingoSpa z kaszmirem i kolagenem.

3.Odżywianie
  Najpierw na 10 minut od ramion w dół nałożyłam BingoSpa z kaszmirem i kolagenem, a powyżej, w tym na skórę głowy balsam łopianowy, Green Pharmacy. Następnie na pół godziny pod czepek termoochronny poszła maska Kallos Argan, którą wymieszałam z połową łyżeczki mąki ziemniaczanej i oliwą z oliwek. Jak zawsze przy mieszankach zrobiłam jej o wiele za dużo. Chyba nigdy się nie nauczę.

4. Zabezpieczanie końców
Użyłam do tego oleju z pestek śliwek.

5. Stylizacja
 Włosy rozczesałam Tanglee Tezerem, rozprowadziłam na nich żel Cien i dopiero po jakichś czterdziestu minutach splotłam w kucyk i nawijałam w połączeniu z ugniataniem.

6. Odżywka b/s
  Już rano spryskałam fryzurę Gliss Kurem, Liquid Silk.

Tak wyglądało to po południu następnego dnia:

  Z efektów jestem zadowolona. Wydaje mi się, że zdjęcie to potwierdza. Przy okazji możecie lepiej, niż ostatnio zobaczyć jak wyszło podcięcie w lekkie U. Moje włosy bardzo lubią miód, a dzięki użyciu go pod olej są jeszcze lepiej nawilżone i błyszczące. Wolę mocniej podkreślony skręt, ale jego zmniejszenie nie jest efektem ubocznym, po prostu arganowy Kallos ma to do siebie, że wygładza mocno włosy i tym samym loki.
Jak wyglądały Wasze niedziele dla włosów?:)

24 komentarze:

  1. Przepiękne kręciołki ! <3 Moje włosy bardzo lubią miód i zawsze jak dodaję go do maski to sobie go nie szczędzę i dodaję 1,5 łyżeczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tyle humektantów skończyłoby się puchem, nawet w towarzystwie olei, mimo że włosy lubią je bardzo. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Rany, jakie śliczne loczki! Przeurocze są! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo masz podkreślone te końcówki, zawsze bardzo mi się podobają :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bogata w pielęgnację włosów niedziela:) a kręciołki na koncówkach,jak zwykle śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te loczki wyglądają tak dziewczęco :) U mnie w ruch poszła płukanka kawowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło na prawdę super!! ;) Zazdroszczę, że Twoje włosy lubią miód i oliwę z oliwek. U mnie by to było samobójstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na poczatku pielegnacji robilam podejscie do miodu i nie blam zadowolona, musze powtorzyc eksperyment ;) Twoje wlosy prezentuja sie slicznie i faktycznie widac ladne U :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy ;-) coraz bardziej podoba mi się niedziela dla włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, piękne! Moja mama ostatnio kupiła trzy słoiki miodu, więc chyba przetestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne *.* wypróbuję u siebie ten patent z miodem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po co nakładać kolagen na włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska nazywa się BingoSpa z kaszmirem i kolagenem, nie dodawałam go do niej w formie półproduktu, dla ścisłości. Kolagen to proteiny (zresztą jedne z wielu), a te mają za zadanie wzmocnić włos poprzez uzupełnienie ubytków w nim i obudowanie go z zewnątrz ochronnie. Tak w dużym skrócie :)

      Usuń
  12. Loczki urocze :) szkoda, ze ja nie mam tyle zapały a moje włosy choć odrobiny chęci współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomniałaś mi o miodku!
    Dawno nie dawałam go moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że też postawiłaś na ,,U''.
    Korzystna decyzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry pomysł, muszę spróbować. A włosy naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne loki, jak z okładki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, zostałaś nominowana przeze mnie do tagu Liebster Blog Award :-) Pytania znajdziesz u mnie na blogu http://wlosowapsychologia.blogspot.com/2014/12/witajcie-po-dugiej-nieobecnosci.html i będzie mi bardzo miło, jeśli na nie odpowiesz :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie się podziewasz? Zawsze tak lubiłam czytać wszystkie nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na pewno da mi uśmiech! :) A osób kulturalnych nie trzeba prosić o kulturę wypowiadania się.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...